timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.09. 20:00:20 (17297
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mit akarsz furatni a blokkon,ha egy másik gti blokkból fűznéd át a cuccokat???
Ez a legegyszerűbb hosszú távú megoldás,másik a motorszám/kód,és már baszhatod is.

Csak akkor stimmel a bak,ha Mk3-as a motor,így tudom.
Nem hiszem,h az 1.0 rövidebb,mint a gti.Amúgy meg ha a szar 68 lovas 8v elmegy a hosszú váltóval,a gti-nek se lesz gond,legalább jobban fogyaszt.Fene se szeret 3500-as fordulaton menni 100-al. 
Re: (17296)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.11.09. 19:55:50 (17296
Felhasználói profil
16.32 @ 136
továbbá a komplett motorcsere lényegesen olcsóbb lenne, mint a mostanit megfuratni, új alkatrészeket rakni bele...
ami érdekes hogy a 8v motoromban g13b(a) szerepel. mármint amotorszűmban ez szerepel, de maga a motorkód ami benne van a hengertömbben az g13b. Fene se érti ezt Mosolyog  
Re: (17294)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!