timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.09. 20:15:13 (17299
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Most te vagy fogalomzavarban szenvedsz,vagy én vagyok hülye.Furat megegyezik,akkor mit akarsz furatni? Vagy netán túlméretes a gti blokk,amit venni tudsz?

"illene furatni": max hónolni illene,ha ugyanakkora a dugó,de ez is lehet felesleges. 
Re: (17298)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.11.09. 20:11:21 (17298
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Hát ha a gti-nek a "bele" átmegy a 8v blokkba akkor illene furatni nem?(legalább is én így gondolom)
Mk1-es motor az ami nem smakkol sehogysem, az mk2-mk3 az mind passzol.
NEm azt mondom hogy az 1.0 rövidebb, pont hogy hosszabb, az 1.0 és az 1.3 között a diffiáttétel különbözik az 1.0 rövidebb, de még mindig hosszabb mint a gyári gti, a gtivel 130-nál már 4000-5000 között van afordulat. az 1.3-as váltó nem jó gyorsulni, oda az 1.0 való. Ez ötösben 100-zal utazva 1.3-as váltónál 2500-as fordulat,1.0-nál 2700-2800.
Abban igazad vna hogy közlekedni kényelmes a 8v váltója, de egy pörgős motorna szerintem felesleges, (gyorsulűsra tuti nicns jó hatással) indokolatlanul hosszú lenne 120-at menne majdnem kettesben a mostani váltóval Mosolyog
Nekem szenvedés ez a váltó, 3ezer körül kel tartanom minimum afordulatot ha valamit akarok, meg ezek amúgy is kis motorok, nem nyomatékból dolgoznak. 
Re: (17297)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!