timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.09. 20:28:12 (17301
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Most mit nem értesz? Van mondjuk egy 75mm névleges méretű furat,ez elkopott pár századot,meg ugyanez a gti-n is.A fúrás az 0.25mm minimum,ez az első túlméret.Ha ezt megléped,a gti dugók átesnek a blokkon.Vagy van valami eljárásod,amivel meg tudod növelni a dugók átmérőjét? MacGyver szalag vagy ilyesmi? Széles vigyor  
Re: (17300)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.11.09. 20:20:34 (17300
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Úgy értem hogy egyik sem újszerű blokk, az enyém 156 lassan 157ezret futott, a gti meg 137ezret.
Valószínűleg mindkét motor "máshogy kopott".
Nem vagyok autószerelő, csak próbálgatom a témát.
Vélhetően mindkét motor más igénybevételnek votl kitéve, nyilván más-más mértékben kopott. Ezért gondoltam hogy jó szerintem nem sül ki a legózásból(furás nélkül). Illene,a furás.
Legalább is én így hiszem, de ha tévedek akkor természetesen javíts(javítsatok ki).
Az ha nem kell semmi gépmunka az meg csak nekem jó Mosolyog
Várom a javaslatokat.
 
Re: (17299)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!