timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.09. 20:38:34 (17303
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ahogy olvasom a hozzászólásaid,feltételeztem,hogy alacsony a költségvetés.Legjobb ha gépműhely,új dugók,új gyűrűk,minden túlméretben,blokk fúrás,síkköszörülés,főtengely köszörülés szükség szerint,HF síkolás,szelep,szelepvezető,szelepszárszimmering csere,új hidrok.

Ez lenne az ideális.Hidd el,ha nincs meghúzva a blokkod,dobd be ahogy van,új gyűrűkkel.Ha a fentieket meg kell venned,akkor keményen zsebbe kell nyúlni. 
Re: (17302)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.11.09. 20:33:53 (17302
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Én értem mit mondasz!
Arról beszélek hogy, a hengerfal és a dugattyú, gyűrűk, együtt súrlódtak hoszú, hosszú évekig, és bizony koptak. Mindkét blokk így van, ámde mindegyik picit máshogy kopik hisz nincs két egyforma blokk(ilyen téren) én ezt a véleményt osztom.
Csupán azért volt ez a "fúrni kell " félelmem, mert ezt én naivan így gondoltam, de ha nem kell, akkor az csak jó.Amúgy nem vagyok műszaki analfabéta, mert igaz csak motorokon (2t) de szoktam szerelni és ott biza nincs olyan hogy gyűrűzés, meg új dugattyú mert a régi megkopott, akkor furás is van, aztán lehet hogy a 4t nem érzékeny az ilyenekre hogy két "idegen" alkatrészt egymásnak engednek.
Idézet az alább linkelt oldalról:
ssgti.uw.hu
"Mielőtt a hengerfejet a helyére tennénk érdemes elvinni egy hengerfejeshez síkoltatni! Valamint mindenképp kicserélni a szelepszár szimeringeket , a szelepfészkeket bemarni , a szelepeket becsiszolni és átmosatni a hidrotőkéket.
Nagyobb futásteljesitmény esetén érdemes leméretni a blokkunk kopását, illetve a donor dugókat is egy gépmûhellyel ... ha nagyobb a kopás, mint ami belefér, túlméretes dugókat(55E/garn) és gyûrûket beszerezni, illetve blokkot furatni. Ugyanigy a fõtengellyel, túlméretre köszörültetni!" 
Re: (17301)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!