timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.15. 16:18:01 (17333
Felhasználói profil
10.97 @ 200
MK1 főtengely para,nem stimmelnek a csapok.Mk2 kellene,de abban meg csak 1.6 volt. 
Re: (17332)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.11.15. 15:47:59 (17332
Felhasználói profil
10.97 @ 200
CSerko usernek meg van egy ADR 1.8 20V blokkja 4-leömlővel 50 körül.Meg kellene keresni,mekkora az 1.5 hajtókar-dugó magasság,vagy a blokk magasság.Ha egyezik,akkor össze lehet legózni valahogy.Esetleg csapszeg szopathat még meg,de gondolom max kisebb az 1.5-ösé.Azt meg bele lehet munkálni akkor a hajtókarba nagyobb csapággyal. Széles vigyor  
Re: (17331)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!