timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.18. 13:31:25 (17337
nagyjából igen, de picit azért több, mert az IAT, a BSFC és a VE is jobb szokott lenni szívó állapotban, mint megtöltve. tehát 210-215 LE -- kb. ennyit tudnak csinálni lallerék is 2,5v6-tal, minden csiga nélkül. 
Re: (17336)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.11.18. 11:15:59 (17336
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Magyarul az elméleti szívó teljesítmény 205 lóerő? Mondjuk ez teljesen tartható,86ló/L

Barti: Ha 205 lóval számolsz,mondjuk 8000-es fordulaton,akkor a kompreszortérképen vedd fel ezt a pontot,és húzz rá egy egyenest a 0-ból.Ahol eléri az 1 bart,ott lesz a szállításod 2x ennyi.Ha ez a pont (esetünkben a 410 ló,vagy ~41lbs) még a térképen belül van,akkor elméletileg tudja.A max pedig az,ahol ez a vonal eléri a choke line-t. Ez persze csak elmélet,ami nem foglalkozik a turbina oldallal. 
Re: (17335)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!