timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.11.29. 17:17:40 (17351
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A 10:1-ről 8,7:1-re csökkentés hátrányai az említett teljesítmény vesztés,valamint a hatásfok romlás is.Valahol volt egy táblázatom,hogy változik a hatásfok a CR-el,de kb 10%-al fog romlani,ergó többet is fog enni.

Újakban azért lehet 10:1,mert jobbak(???) a benzinek,van aktív kopogásérzékelés,stb. 
Re: (17350)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.11.29. 12:22:09 (17350
Felhasználói profil
18.20 @ 120
milyen káros hatása van egy alapból 1:10 CR-es motorra ha 1:8,7 CR-val huzamosabb ideig megy, tegyük fel hogy a progi hozzá van igazítva..a lóerő vesztés az tiszta..csak hogy lehet e ebből kifolyólag valami baja.....persze sok régi vas megy hasonló CR-val... de ezek az újjak  . Hö? ?? THX
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!