timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.12.02. 22:04:22 (17380
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Látom már megint nekem kell segíteni Kacsint Nálam a turbó után volt egy ideig,de többen mondták (köztük a svéd is) rakjam elé sürgősen,mert ott kell mérni! Kb 100-150fok különbség van a kettő között!
A Saabbal 1000fokig jó vagyok,de állítólag autó tipusonkét változó lehet. Van aki azt mondja,hogy 900C lehet a max..stb. (most utcai autókról beszélünk) Ahány autó,annyi érték. De valahol itt van az igazság. 
Re: (17369)
válasz erre 2010.12.02. 06:27:42 (17370
Felhasználói profil
9.78 @ 238
semmit nem ér 
Re: (17369)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.12.01. 21:03:54 (17369
Felhasználói profil
10.97 @ 200
EGT-vel kinek van tapasztalata? Mik a normális értékek? Turbó után van közvetlen a szondám,sajnos csak ide tudtam berakni. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!