timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.12.02. 08:41:19 (17373
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Persze logikus,de ott nem tudom mérni. Rövid ideig elvisel magasabb hőt is egy csiga,ha látom,hogy még mindig emelkedik,akkor tudok tenni valamit.Másik,hogy ha túl kicsi az előgyújtás,akkor is lehet túl magas az EGT. Valószínűleg ez okozta a hibát is. 
Re: (17372)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.12.02. 08:35:05 (17372
Felhasználói profil
9.78 @ 238
ha nem a szelepnél méred semmit nem ér...szerintem...mire észre veszed,hogy baj van..már ilyen a cuccod...
 
Re: (17371)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!