timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.12.03. 22:40:00 (17395
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Jó ez a dugócsere dolog,minden benzines turbós is ezzel jön.Kérdem én,ha magas az egt,akkor olvad a dugó? Szvsz ha magas az egt,akkor a hengerben kisebb a hőmérséklet,mintha adok még előgyújtást,és a hengerben ég el az összes anyag.Dieselnél nem tudom mivel lehet játszani.Előtöltés? 
Re: (17394)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.12.03. 22:30:54 (17394
Felhasználói profil
12.80 @ 173
dehogynem Széles vigyor   ...ezért rakunk be egt műszert jófajtát.. Széles vigyor occsóbbb, mint egy dugattyúcsere...meg akkor még ezt is..még azt is... stb stb...és kiment 3 havi minimál minimum! Széles vigyor  
Re: (17390)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!