timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.02.26. 13:14:48 (17575
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Be lehet hegeszteni, szinte gond nélkül.
Általában a helyhiány a fő ok,de az osztott turbináknál is egyszerű így megoldani az összeközösítést. Nincs a két csőnek különösebb helyigénye, (hiszen nincs is) és sokkal direktebb is tud lenni a rendszer. A hátulütője, hogy a gáz már itt, a beszűkülés miatt, nagyon felgyorsul, és ha nem hegyes szögben hegeszted fel (gázáram irányába, mint a képen)) akkor nem olyan hatékony, kevésbé reagál a kerülőszelep nyitására a turbina fordulata.
Ezért ebben a szakaszban már sokkal nagyobb jelentősége van a pontos méretezésnek, és a helyes szög kiválasztásának. Mosolyog

 
Re: (17572)
válasz erre 2011.02.23. 21:10:41 (17573
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Az ok, hogy miért oda tették nemtom. Mintha a collectoron nem lett volna neki hely, vagy olyan a collector kialakitása, ha oda teszik csak annak a 2 henger csövét szellőzeteti meg.
Az okosabbak hátha megosztják velünk Mosolyog  
Re: (17572)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2011.02.23. 20:55:24 (17572
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igen.  Gyariban lehet van ilyen, de az gondolom mindegy, mert vegulis az ugyanolyan talp, mint amivel felcsavarozzak az leomlore, es hat az nem lep meg, hogy egy ilyen talp mukodhet. Mosolyog
De ez hegesztettnek tunik, es raadasul egy eleg nagy, eros motoron.
 
Re: (17570)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!