timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.02.27. 13:08:16 (17578
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Szerintem is ,hatásfok szempontjából ez  egy szerencsétlen megoldás. Semmi képen nem csinálnék ilyet egy impulzus kipufogó csonk esetében. Annyira határozott a gáz iránya ,sebessége, hogy ez esetben már csak a torlónyomásból tud kiereszteni, akkor amikor már szinte "állandósulni  látszik "az emap a közös szakaszba, de  akkor is csak keveset, mert valójában akkor is impulzus formában, lökéshullám szerűen érkeznek a kipufogási ütem gázoszlopai, melynek inkább csak egy középértékét látjuk pl egy nyomásórán.
Ha a képen látható turbinaház osztott,( ami itt nem látszik) akkor még rosszabb a helyzet, mert oldalanként alig van kilépő keresztmetszet a WG szelepre.
Torlónyomásos rendszereknél működik jobban ez a megoldás.
 
Re: (17576)
válasz erre 2011.02.27. 12:20:03 (17577
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Áh a belső wg az papis...had szóljon az kifelé Széles vigyor  
Re: (17576)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.02.26. 15:08:48 (17576
Felhasználói profil
9.78 @ 238
ez kb 20%-on megy igy.....tehat egy jobb belso WG jobb... 
Re: (17575)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!