timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.03.02. 10:40:00 (17643
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen, lehet az arányokat torzítani, mindenkinek szájíze ,rálátása szerint ,ezért írtam, hogy relatíve azonos szintű,színvonalú.
Szabyknak volt igaza, mindenkinek, minden drága. Mosolyog

Azért a fenti alfás árak odabasznak. Mosolyog

 
Re: (17642)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.03.02. 10:17:08 (17642
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hát sztem az,h igényes-e a gazdája szereti-e rendeb van-e tartva az nem attól függ,h az Honda vagy BMW vagy Peugeot...Az meg,h mi mennyiből áll össze és milyen komolyan megint csak "elhatározás kérdése"...lehet sztem egy Hondát is megcsinálni nagyon sokból és egy bömöst is kevesebből...én tuti szívó 250 ló körüli 6 hengeres E30ast csinálnék mondjuk 35i-t, de ezt mindenki maga dönti el... 
Re: (17641)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!