timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.03.18. 21:17:04 (17709
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem tudom hová lett állítva,pont pár napja kérdeztem rá a svédnél,hogy mennyi,mert tesztelés közben folyton 6.500fölé mentem,ami ezelőtt nem volt normális. Válasz nem jött,most már utánanéz,persze már baszhatom Dühös Valószínű belebegtek a szelepek, a kompresszió a 2-es,4-es hengerben 0 volt.. 
Re: (17706)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.03.18. 20:34:21 (17706
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Nem volt fordulatszám limitered? Összeakadt a motorod? 
Re: (17702)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!