timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.04.03. 12:02:00 (17822
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Belső AC-m van és rohadtul nem értek az ilyen áramos dolgokhoz.. Szomorú
Re: (17819)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.04.03. 11:47:21 (17819
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Legjobb,ha külső AC-d van,ha a tank alján kiereszted a nyálat.Másik megoldás lenne,hogy a nyomóágat lekötni,és ac-val kinyomatni,de ahhoz ac relé ki,és összekötni a foglalatban a két lábat,hogy folyamatosan nyomja.

Tankoltam múltkor Dunakeszin E85-öt,elmentem vele pestre,másnap ki lacháza,pár kör,melegítés egyhelyben,stb.Utána haza pályán,átlag 130,de volt 1-2x 200 is.Kiszámoltam 36l/370km...Mondom fasza.Utána tankoltam a szokásos kutakon,fogyasztás egyből visszaugrott 12l-re...Ilyen nincs.. 
Re: (17818)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!