timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.04.06. 19:04:56 (17860
Felhasználói profil
9.78 @ 238
istenem..
ez a kevlar faszsag.....kesz vagyok...
ahhh 
Re: (17857)
válasz erre 2011.04.06. 14:19:24 (17858
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hát nem tudom a 240eshez sok közöm még nem volt, nekem a szerkezet is gyári, de a mercinál már komolyabb vannak, oda szinter kell egyenlőre, aztán meg talán többtárcsás, majd kiderül, ott olyan 700nm van kb, de azt le akarom szorítani amennyire lehet.... 
Re: (17857)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.04.06. 13:32:27 (17857
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kevlár ennyit kibír?

Nekem csak 228mm,de azért 550Nm nem mostanában lesz a gép.Lehet akkor kevlár+szerkezet módosítás kell,aztán akkor jó leszek. 
Re: (17856)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!