timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.04.07. 11:45:25 (17882
Felhasználói profil
9.78 @ 238
ennyi,de én nem értek hozzá..... 
Re: (17879)
válasz erre 2011.04.07. 11:33:28 (17880
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nézegettem azokat is,elvileg van mindenhez,de nekem 1 tömegű tdi szerkezet+tárcsa kellene,de az a motorkód nincs a katalógusukban,kép alapján mindegyik 2 tömegű. 
Re: (17879)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2011.04.07. 11:06:17 (17879
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Pl. a Spec stage3 kísértetiesen hasonlít az F1 racing stage3-ra amivel jól megszoptam a f@szt. 0.5bar fölött 4-5ben csúszott végig, hiába volt szinter a tárcsa. Aztán leszedtem, felületek megigazítva és még így sem ért egy lyukas garast sem. Mai eszemmel ACT Xtreme alá semmi képpen nem adnám. Amit glo is írt, ha jó a szerkezet, rakhatsz szalvéta tárcsát is Széles vigyor A sachc racing szerkezet sem egy horror ha jól emlékszem! mai eszemmel inkább vennék 80-100e körül egy komoly szerkezetet, mint 2x-3x le kelljen venni, szarakodni vele és még úgy se legyen jó.

 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!