timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.04.10. 19:44:58 (17936
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sztem engedd még lejjebb azt a kereket, a 2.4 bar is sok. 
Re: (17932)
válasz erre 2011.04.10. 18:36:59 (17933
Felhasználói profil
12.80 @ 173
De majd beszélnek a számok...addig én kussolok! Széles vigyor  
Re: (17932)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.04.10. 18:36:42 (17932
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Passzolom!!! Ez az őszinte igazság... le kellene méretni... valószínüleg le is fogom!! Tavaly utolsó versenyen 2.8 2.9 bar nyomással mentem, most ez full utcára vissza lett véve 2.4bar ra... így marad, de ígyis meglepően jó Mosolyog   Annyi, hogy ez most sokadrendű, de ha lesz kint pad lacházán,lehet élek a lehetőséggel ;-)  Majd meglátjuk!  Füstöm nem sok van, mert a kajából is vettünk vissza, sztem 260LE nek meg kell lennie Széles vigyor  
Re: (17931)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!