timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.05.08. 13:15:08 (18015
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Ha épp van kontakt, akkor mérheti reggelig.
Nekem is szopás volt, mire véletlenül jöttünk rá. Addig ment a gyertya és trafó cserebere.
Köcsög hiba, de szerintem is valami picsányi kontakthiba lesz a ludas. 
Re: (18013)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2011.05.08. 12:52:54 (18013
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Csak én már voltam Érden (BMS mesternél az ilyen hibák diagnosztizálásában Ő a király) és mértek ott feszültségeket,meg jeleket a gyújtásvezetéken,meg az injektorok vezetékén és minden okés..Valahol hibádzik a dolog az biztos,de miért mindig velem történik ilyesmi.. Dühös  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!