timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.05.09. 08:41:54 (18022
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Értem mire gondolsz,de a hiba már a gyárival kezdődött,nagyon fenn fogott,mégse volt elkopva.Utána az új sachs szett (tárcsa,kinyomó,szerkezet),2 nap után ilyen szar lett.Most meg ezzel.

Ha úgy van,ahogy gondolom,akkor a légtelenítő megnyitásakor ki kellene lőnie az olajat,amíg a rugó nyomja vissza.Ha nem,akkor lehet,h szarul állították be az előfeszítést.Ezt kétlem,az öreg nem ma kezdte,csinált már pár kuplungot.

Nem 300-400NM-nél csúszik meg,hanem kb 150-nél,tehát amikor még kicsi a teljesítmény is. 
Re: (18021)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.05.09. 07:14:23 (18021
Felhasználói profil
9.78 @ 238
nem  a mukodtetest csinaltak meg szarul...hanem a szetted... 
Re: (18020)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!