timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.05.09. 21:27:32 (18033
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kiszedtük a motort újra,leszedtük az egész kuplungot,lendkereket.
Asztalon összecsavaroztuk,a rugó villái 4mm-el a ház síkja alatt van.Ugyanebben a szerkezetben a kopott tárcsám (7.2mm) 6mm-el kijjebb.

Hol kell állnia,ha minden ok? Ha jól sejtem max síkban lehet,beljebb nem. 
Re: (18026)
válasz erre 2011.05.09. 11:26:39 (18027
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Tányérrugó a kuplungban. Az van valamiért előfeszítve a csapággyal,legalábbis nekem úgy tűnik.Magyarul olyan,mintha folyamatosan nyomnám a kuplungot.

Délután kiderül,hogy a munkahenger nyomja oda a csapágyat folyamatosan (tehát rossz az automata állítása),vagy tényleg rossz a kuplung előfeszítése (ami a tárcsa vastagságból és a szerkezetből adódik).

Ha jól értem,te arra gondolsz,hogy vastag a tárcsa a szerkezethez,emiatt lehúzáskor már átbillenik a rugó.

 
Re: (18026)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.05.09. 10:48:25 (18026
Felhasználói profil
9.78 @ 238
te most milyen rugorol beszelsz? 
Re: (18025)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!