timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.05.24. 11:28:28 (18081
Felhasználói profil
11.85 @ 188
Hf, stb, kábel, ecu megvan szerintem 70-80ból. Ha normálisan csinálod, akkor programozod is utána.
Ha már szétszeded, javítóméretes ZC dugókat, stb. is tennék bele. 120 pacit várhatsz tőle, de a hétköznapi fordulatszámban nem lesz nagy változás, csak ha a forgatod. Én ezeknek az átalakításoknak csak akkor látom értelmét, ha amúgy is generálozni kell a motort.
 
Re: (18080)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2011.05.24. 09:17:01 (18080
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Hondásokhoz intéznék egy kérdést.
Ha adott egy d15b2 vagy b7-es motorizáltságú civic. akkor kb mennyibe fájna egy vtec swap?
(d16z6?z9? fejjel, nem tudom melyik a jobb, illetve melyik passzol hozzá)
Gondolom szívósor, hengerfej , computer az alap, ezen kívül mit kell még cserélni?
Mekkora teljesítény várható így egy d15 motortól, ha nincs beletúrva semmibe, csak gyári alkatrészekből össze van rakva?  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!