timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.05.24. 14:09:53 (18084
Felhasználói profil
13.05 @ 186
A bepapírozás sem gond, van itthon amiben 1.8 van hivatalosan. Mindenképpen drágább egy D-st átalakítani B-sre, de az alapból 160le. Kérdés mi a cél? D-hez egy fokkal olcsóbb a tuning, de én személy szerint, D-s szívó tuningra nem igazán pazarolnám a pénzt ha később komolyabbak a szándékaid. Kapásból csigát neki. Ha hétköznapi használatra lenne inkább, akkor tökéletes az amit Bandi is mondott. Zc dugo, vtec swap....aztán jöhet a port, rugó, tengely...stb. Széles vigyor
Boti anno elég jó időket futott a D16 coupe-val, vele érdemes interjút készíteni Kacsint  
Re: (18083)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.05.24. 12:30:58 (18083
Felhasználói profil
16.32 @ 136
de első körben esi vtec-et szeretnék 1.6-ost. Ez a swap ez a B terv, esi lenne jobb ott minden adott már. 
Re: (18082)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!