timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.05.24. 22:14:14 (18088
Felhasználói profil
13.05 @ 186
B-re való átalakítás macerásabb, mert kell hozzá jó pár dolog még ami megdrágítja. Kapásból váltó féltengelyek és még pár apróság Mosolyog A papírozásra pontos összeget nem merek mondani, de ha jól hallottam nem olcsó, de lehetséges. Reális időnek tartom d16-al de d15-el is a 14 tetejét-15s közötti 400-at, bár ez sok mindentől függ. Ha B-ről lenne szó a későbbiekben, akkor szerintem, nem is B16-al kéne foglalkozni, egyből B18, minimum. A 14 alja elérhető lenne egy piszkált B16-al, de akkor inkább egyből B18 és azt piszkálva 13,5-ös idő is elérhető.
Szóval ha ilyen komoly szándékaid vannak és turbo szóba se jöhet, akkor ne nagyon cseszegesd a D-s motort, inkább spórolj és aztán egy B18-ba öld a pénzt. Én személy szerint vennék egy komplett jobbkormányos 1.8 vti Civic-et. Abból átrakni a motort, sperres váltót, 282mm-es első fékeket stb....de ez csak az én véleményem. Kacsint  
Re: (18085)
válasz erre 2011.05.24. 21:13:13 (18086
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Na ez most jó kusza lett. Szóval elsőre elég lesz a 120-130ló szerintem. Aztán későbbiekben izmosítunk Mosolyog A számok amiket írtam azokat tartom,  első körben 15 körüli idő a cél. aztán egy 13 közepe, utcai fullos autóval. Semmi kipakolás meg ilyesmi... 
Re: (18085)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.05.24. 21:09:54 (18085
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Köszi Kacsint
Igazából egy széria vti blokk ha hivatalosan belemegy az is szuper lenne. vagy ne adj isten integra )bár elég drága megvenni azt a motort bontva ahogy nézegettem).
Papírozás nem nagyon macerás? átalakítási engedély meg miegymás?
Első körben jövőre valami jobb állapotú coupét szeretnék venni. Aztán ha d15 blokkja van akkor swap, ha d16 vtec akkor meg kap pár sallangot és meglátjuk mit megy.
A cél egy kb. 6,5-7 másodperc körüli százas sprint amit a vti majdnem hogy tudna is (ha jól sejtem kis belenyúlással).
15alja 14 teteje lenne a cél, aztán későbbiekben, lehet hogy komolyabb is lesz, de azt már dohc vtec motorral szeretném.Elsőre utcainak/ meg bohóckodósnak elég lenne nekem az esi 125 lova is.
Aztán későbbiekben egy dohc blokk is szóba jöhet. Ami fix az a kasztni a forma, hogy azt szeretném. Motorikusan biztos hogy folyamatosan lesz valami változtatás, ahogy anyagi lehetőségeim engedik. Mindenképp szívó motorban gondolkodom. 13 közepe, teteje lenne a végső cél. Persze utcai formában. 
Re: (18084)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!