timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.06.15. 21:30:03 (18159
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem erős ez még,még csak most tesztelgettem. Tervben van további néhány paripa hozzáadása. 
Re: (18153)
válasz erre 2011.06.15. 21:18:26 (18158
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mindkettőn néztem,de most épp semmi.

Futómű rendben van,azóta lett lengéscsillapító is cserélve (mondjuk az nem a drag miatt).

A diesel más kategória,jobban tudtok elindulni,mert van nyomaték alul. 
Re: (18153)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.06.15. 08:53:13 (18153
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Tsá!

Duen pont hun vagy a racing bazár pont hun kell nézelődni!!! Ott szoktak fent lenni ilyesmi gumik...

egyébként az autód már erős... de én pont nem a gumival kezdeném... hanem inkább szilentek, futómű, Sokkal többet hoznak, mint egy gumi a rajtnál...ezt én tapasztaltam már... ilyen beérkezésihez minimum 13 alja kell, hogy párosuljon...  
Én anno 13.4ket húztam utcai gumival ....  
Re: (18151)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!