timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.06.16. 22:00:36 (18173
Felhasználói profil
14.77 @ 157
6500 rpm felett jo a fogyasztas....
A nardo reszten asszem a techart porszhe kb800 lo soforje mondja,h olyan 320nal meg bevillanr az ESP,kicsit nedves a palya...hat a gatyamat lehet osszecsokiztam volna ha meglatom...

Nekem ennyi nem kell,a leheto legkevesebbet akarok faragni,max 350 lo,eleg a K03 meg a szokasas korites...ugyis fele 102 fele E85el megy majd,ha megy...

A hang az boszme!!!!!! 
Re: (18172)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.06.16. 21:20:32 (18172
Felhasználói profil
12.80 @ 173
http://www.youtube.com/watch?v=G8q7jTmtGk4&feature=related


130nál, amikor megjön a nyomás...nézd csak mi villan fel... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor   elég brutális.... Mosolyog     
Re: (18171)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!