timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.06.17. 09:46:51 (18178
Felhasználói profil
18.45 @ 115

kézi 6-os, pályán pillanatnyi fogyi szerint (tempomattal, klímával) 10.2-10.6 (135-145km/h), rátankolásos módszerrel a vegyes 10-15 közt van attól függően, hogy ha sokat mész hosszútávon akkor inkább 10 felé, ha többet városba akkor 15 felé.

Ha komoly a szándék akkor most szerencséd van, mert UrQuattro projekt miatt most minden alku képes nálam, van ami jobban van ami kevésbé, az A6, GSX-R jobban a G1, 530D kevésbé

Kacsint Nyelvet ölt

 
Re: (18177)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.06.17. 08:46:06 (18177
Felhasználói profil
14.77 @ 157
A6-ossal szemezek én is, persze a hang lenne az első amit bele (alá) raknánk. Neked kézi vagy tiptronik?ugyan nem ez a lényeg, de mit eszik nálad? mondjuk 140 pálya tempomat, a város nem érdekel... 
Re: (18175)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!