timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.05. 13:40:56 (18290
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Egy B16-al a 13-as idő nem elérhetetlen, nem kellenek hozzá NASA cuccok. Ha jól tudom Horinak a 4G-be b16b dugo + integra cuccok a fejben és 13.7. Anno Botinak is 13-as ideje volt a B16-al először integra tengelyekkel aztán Rocket motorsport tengelyekkel még javított....ezt követően belekerült egy B18 Széles vigyor Én még szívóban portolt fejjel, Integra leömlővel, 50es rendszerrel, sperrel, slickkel, kipakolva mentem 14.1-et. A legmeghatározóbb a SÚLY! A jelenlegi 6G sedanomat rommá húzhatom, akkor is elcsap egy közel gyári 3ajtós 5G Széles vigyor Ha verseny a cél, kopasz, fapados, kurblis ablakos alapot kell venni. Mosolyog  
Re: (18289)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.05. 13:31:26 (18289
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Akkor b16 lesz, utcaiként szeretnék egy 13-as időt menni, persze csak idővel lassan fejlesztgetve.
Mindenképp szeretném ha forgalomban mehetne az autó. Úgyhogy motorcserét nem nagyon szeretnék, vagy ha van hely ahol átengedik az autót akkor szóbajöhet Mosolyog  
Re: (18288)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!