timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.14. 18:11:17 (18316
Felhasználói profil
13.40 @ 166
hidegen.
hátsó kerekek vékonyak és 3 barra vannak fújva. futómű hátul emelve és fel van keményítve. elöl pedig be van állítva, minden tökéletes. a gumin egy M betü van gondolom ez a keveréke, ezt nem tudom milyen. ennél jobb 60 lábat nem tudtam sehogy se menni. Ezért is szeretnék más gumit. 
Re: (18315)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.14. 17:49:12 (18315
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ez melegen vagy hidegen értendő? Melegítést követően felugrik 0.2-0.3bar-t.
Nekem meleg állapotban 0.6-0.7barral voltak a legjobb 60lábaim és 1/4 időim. 2.1-es 60lábaim voltak folyamatosan. Hátsókat kicsit túlfújni.
Érdemes még a futóművedet is meglesni, beállítani.
Van aki emel a seggén kicsit, vékonyabb kereket rak hátra...stb.

Gumiról csak annyit, hogy annak is nézz utána milyen az adott gumi, mert ha te veszel egy keményebb pálya slicket, életben nem fogod felmelegíteni az üzemi hőfokra. Mosolyog  
Re: (18311)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!