timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.15. 09:22:19 (18345
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Vanegy nagycsomó dolog amihez nem igazán kell pénz, csak türelem és kézügyesség... Ilyen pl a szívósor bővítése.Igaz szét kell vágni hozzá... És a hf járatok bővítése, hozzáigazítása a szívósorhoz, leömlőhöz.
Az ITR tengely nagyon alap.... Talán egy S2 stageII v. III. jobb lenne.
Ha belenyúlsz, kezd ott, hogy kibaszod azokat a féltégla B16B dugattyúkat, és valami normálisat raksz bele. hajtókar csere alap, hogy lehessen forgatni 9000+ ba is.

Kezdésnek szerintem egy StageII tengely..... Ahhoz szinte maradhat minden ami megvan.

Milyen 4-1 leömlő??? kínai??? Én a 4-1-et lecseréltem hy-tec rage V2 4-2-1 -re.... beszartam.... (nem akkor, most Mosolyog )
 
Re: (18342)
válasz erre 2011.09.15. 09:13:39 (18344
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Nem értek a benzinesekhez, sztem nagyobb injektorok meg egy fasza villany kellene bele, mondjuk egy MS már bent van szerintem 100ból, vagy vmi piggyback vagy pack vagy mi a tököm, én azt mondanám,h több ua kell bele, kell fasza ram air rendszer ami szintén nem sok pénz...az tény,h a komolyhoz sok pénz kell, de nehogy azt hidd, ez csak a szívómotornál van így, mert a turbós motornál még egy rakat dolog hozzá jön ami plusz költség (váltó,kuplung, hűtés, turbó, csövek) és az is ami alapból kell egy szívóba is....úgyhogy sztem egy papírkönnyű kis erős honda megépítése itt még nem is a legköltségesebb... 
Re: (18342)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2011.09.15. 08:51:53 (18342
Felhasználói profil
13.40 @ 166
1.6 ivt blokk b16b dugókkal. integra tengelyek, rugók, szívósor és fojtószelep.
4-1 leömlő végig 60 rendszer, könnyített lendítőkerék.

most kb 180le körül van, többen azt mondták annál több, lényegtelen.

a kérdésem mit kéne változtatni? énszerintem teljesen át kéne építeni a hengerfejet, de ha tengelyeket, rugókat szelepeket cserélek, komolyakra kéne, akkor viszont az alját is cserélni kell.

ez rengeteg pénz!

vagy van olyan tengely amivel viszonylag olcsón lehet teljesítményt növelni és nem kell az egész motort újra építeni? vagy más ötletet is elfogadok. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!