timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.29. 23:00:25 (18411
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Közben azért találtam hozzá egy táblázatot szerencsére, végáttétel egyezik s40 és d16y8/d16z6 esetében illetve az s40 3-ikja elvileg rövidebb mint az s20-é, na majd letesztelem, kiderül. 
Re: (18409)
válasz erre 2011.09.29. 22:49:23 (18410
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Köszönöm eddig eljutottam magam is, előbb olvasok aztán kérdezek.
Találtam adatokat, de s20-asra három variációt is találtam. Megtaláltam az áttételsorokat is az előbb említett 3 db s20-as variációt és az s40-est is, ez van az 1.4-es ek3 alatt is pl. de ettől még nem jutottam közelebb a megoldáshoz.
Mert azt tudom hogy s20 volt a coupé alatt eredetileg, na de melyik? Mert van ex (amcsiban ez volt asszem a coupé) aztán van az európai esi coupé ami nekem van. ez már megint két lehetőség ha jól tudom az egyik alatt(amcsi) hosszabb váltó volt.
Az s40 adatai biztosak, azokat tudom, na de melyik áttételsor volt az eredeti gyári? melyik s20?
Az ok amiért kérdezem, mert kuplungcsere lesz, megy fel az exedy, és akkor egy füst egy dörej visszacserélném s20-ra a váltót is. Viszont ez az s40-es ez egy 2001-es autóról való és nagyon patent. Nem tudom mennyi hoz vagy veszít az autó ezzel a váltóval. Hiába vannak száraz számadatok, nem vagyok gépész, ezért nem tudom hogy a két áttételsor összehasonlításakor mondjuk a kettes fokozatot nézve épp, 1.900 és 1.761 között mekkora a különbség mármint a gyakorlatban. 
Re: (18409)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.29. 22:01:12 (18409
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A gugli az nagyon jó barátod!

"civic s20 gear ratio"  "civic s40 gear ratio" 
Re: (18408)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!