timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.13. 15:37:07 (18465
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Ja amit elfelejtettem, nálam a "varázsszó" a d16z6/z9, sohc vtec. Meglátjuk mi jön ki belőle. Első körben felújítás az mindenképp szükséges ha D-be gondolkodom. Alapból púposabb dugattyúkkal lesz összerakva, meg acl race csapágyakkal. Aztán ha szépen bejáródott minden, akkor jöhet, a szívósor, kipufogórendszer. Meglátjuk mi jön így ki belőle. Én a jelenlegi 128-130-ról olyan 140 nagyon max. 145-re saccolnám (de majd a mérőpad megmondja). Aztán amíg ez így fut, addig mellette készül egy másik hengerfej, amibe már szelepek, rugók, tengely is lesz. Van rá példa, esi motorból utcán 166ló és 168Nm (padi mért adat) stage 2-es crower tengel.
Ez az autó egy sedan 5.gen esi. 15,0-t futott 150-es célvonalival, szar gumikon, full utcai súllyal.
Szóval nekem is 170ló körül lenne a cél. bár utcán még a 130 is bőven elég. A coupé blokkját mindenképp fel kell újítani, mert eszi az olajat elég szépen Szomorú
Aztán hogy most a húzott D-s blokk ebbe épül vagy egy kicsontozott 4 vagy 5.gen 3ajtósba az még a jövő zenéje. Megmondom őszintén még csak elképzeléseim vannak de nem fix semmi még. Egy biztos a coupét nem flexelem és nem könnyítem.  
Re: (18464)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.13. 13:58:46 (18464
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Igen, tudom korai az injektor csere, azt csak úgy írtam... hogy az is esedékes lesz annál a teljesítményszintnél amit szeretnék elérni. Mindenképp egy másik tengelyt fog kapni a motor, tudom B-s motorral alapból onnan indulnék, ahol a D-s akkor fog tartani mikor már sok pénzt belelapátoltam. Viszont én is úgy vagyok, hogy a coupé az alapgép. Ahhoz drága volt hogy most vegyek bele egy B-s motort és elkezdjem húzni felfelé. Max egy 170lovas b18 vti-t raknék bele, széria állapotban, de azt is csak akkor ha találnék egy rottyra törött autót bagóért, amiból kiveszem és átrakom. Ebay-t is nézegetem, meglátjuk mi alakul. jelenleg motorfelújítás előtt állok, számolgatok, mi érné meg jobban, és hogy mi mennyi anyagilag.
Van egy telem még átgondolni, addig meg gyűjtögetek Mosolyog
Télre jó reszelést Mosolyog
Egy kérdésem lenne, de ez nem csak hozzád hanem mindenkihez. Hol lehet kapni 5.gen coupé-hoz küszöbjavító elemet? Ajánlották az ebay-t de nem nagyon találtam semmit, csak a rávaló műanyag burkolatokat. Itthon azt mondják horror ára van, de még itthon sem találtam semmit hozzá...Hol érdemes keresgélni? 
Re: (18463)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!