timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.13. 21:18:27 (18473
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Itt egy hsz-ben írnék választ mindenkinek aki hozzászólt. Köszönöm az ötleteket. Versenyen célom egy 14 alja 13 teteje lenne, kipakolás nélkül egy jó gumival.
b16 motor az szimpatikus, viszont belepapírozni 100e ft körül mondta valaki ugyanitt nekem, nem is olyan rég. Emellett viszont a b-s motorra meg a kiegészítőkre hallottam elég horror árakat.
Mennyibe lenne, egy komplett vti swap? Csak maga az anyagár? 
Re: (18469)
 glo
válasz erre 2011.10.13. 18:18:29 (18470
Felhasználói profil
14.10 @ 174
Pontositanek... szivo D-be...  
Re: (18469)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.13. 17:50:43 (18469
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Így van, már a hengerfej port + tengely rugó árából vesz egy komplett b18c4-et. Mosolyog
Tény, hogy B18b vagy B20 jobb lenne, csak ahhoz még vtec kit + egy vtec hengerfej körítéssel mindennel az már húzósabb Széles vigyor
Még lehet gondolkoznék egy H22-ben is. Igaz kicsit kell flexelni, de beledobna egy ATR motort váltóval, szépen lépegetne, egy nyomaték tenger lenne Széles vigyor

Akárhogy is fáj, a D-be nem érdemes ölnie a pénzt, ha versenyeken labdába akar rúgni. Szomorú  
Re: (18467)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!