timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.14. 09:09:55 (18480
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Nagyobb injektorokra nem lesz szükséged....  Hacsak nem közelíted meg a 200 lovat... ami nem valószinü. 
Re: (18476)
 glo
válasz erre 2011.10.13. 23:23:18 (18477
Felhasználói profil
14.10 @ 174
szívó D-vel nem fogsz 14 alját menni sosem.

hamár regisztráltá a crx forumra és most úgyis a gyüjtögetéses szakaszban vagy, ha ajánlhatom akkor olvass, tájékozódj, ne csak ott, hanem máshol is. esetleg ha tudsz ülj bele egy turbos hondába meg hori hondájába is. érezd a különbséget.

a fogyasztásról meg csak annyit, hogy otthonról lacháza szétrúgva - ott mégjobban szétrúgtam - hazafele verseny az öreggel, ez pontosan 100-110 km (mikor merre mentünk) és sosem volt több 12 liternél a D16A9 turbom 180 whp-val.

félre ne értsd nem rábeszélni akarlak a turbora, csak érdemes látni hogy mire mennyit költesz és az (nem mennyi powert hoz) mekkora mosolyt ültet az arcocskádra.

SZVSZ  
Re: (18476)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.13. 22:48:04 (18476
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Konkrétan, mindig is B16 motort szerettem volna. Ez tény, meg az is tény hogy szebb és jobb, mint a sohc vtec. A cél kb amit írtam, viszont így a saját dolgomat nehezítem (hogy nem flexelem szét a coupét) 1160kg, tehát a 13-as időért szerintem b16 blokkal is keményen küzdeni kellene. B18 lenne talán a legkézenfekvőbb, akár 170lovas vtec, akár itr motor. Arra egy jó leömlő meg rendszer aztán elég is lenne nekem.Csak ugye az már megint egy másik ötlet. Sok lehetőség van csak pénz legyen, ami most leginkább nincs Mosolyog
A d-s motort azért éreztem "járható" útnak, mert alapból megvan, bár ez lehet hülye indok.
A d-s motorhoz amit terveznék:
- púpos dugattyúk
- acl race csapágyak
- Tengely+fokolókerék, (crower stage2) + szeleprugók
- szívósor +nagyobb injektorok amennyiben szükségesek(feltételezem hogy igen)
- leömlő+rendszer katalizátor nélkül és természetesen az egész összehangolva
Ez lenne a terv ettől várom azt amit alább leírtam, nem tudom mennyi lehet így a d-s motor.
Anyagilag tudom mennyi lesz kb. ez amit leírtam+munkadíj
 
Re: (18475)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!