timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.14. 12:48:26 (18488
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Gyilkolni én inkább b18c4-5-6-t vennék. Ezeknek jobb a geometriája, a b18b b20b/z annyira nem csipázza a magas fordulatot ami szinte elengedhetetlen.(persze hüvellyel NASA karokkal + dugókkal megoldható Széles vigyor ) Legjobb lenne egy b18c4 + dög nehéz fos b16b dugóval. Erre rádobni egy ITR tengelynél nagyobb konfigot körítéssel. Egy ilyennel meg mernék kockáztatni 13 alját, de nem kizárt a 12 teteje. Ha az injektor a mániád, ehhez már esetleg egy garnitúra Prelude injektort vehetsz Széles vigyor
Amúgy fölös, hacsak nem etanolozol a magas komp. miatt. Mosolyog  
Re: (18484)
válasz erre 2011.10.14. 11:23:23 (18485
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Vagyis az ITR fejjel volt már. 
Re: (18484)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.14. 11:22:41 (18484
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Igen amit láttam én is ekörül találtam. Ebay-en nézegetek még, 550$-ért találtam b20 blokkot is, arra ha felmegy az integra fej...nem is a blokk a drága, hanem a "sallangjai". 
Re: (18481)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!