timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.19. 09:09:54 (18521
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Valahol el kell kezdeni... Én is 17.1-el kezdtem a gyorsulást Széles vigyor
A lelkesedés maradjon, a többi jön magától Kacsint
Én szeretek "egyenesen menni" de a pályázás jobban vonz, ezért ha lehet így mondani, arra hegyezem a járgányt. Lassan, de biztosan épülget. Azt lestem, hogy be van csövezve a bömös, meg 1 kerek lámpa hiányzott, gondolom, hogy több levegőt kapjon. Az audi hangja király volt, akármit ment időben, az egyenesbe combos volt Széles vigyor  
Re: (18520)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.19. 08:25:02 (18520
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Mindenképp! Az Audi szenvedett ezen a pályán, ugye drag-ra épült és itt a kicsi fék hátrány + evvel a futóművel ide nagyon nem való, nem mérettük, de telós méréssel olyan 1:30 körül mehet.

A BMW mondhatni gyári, E30 1.8 8v M40 motor 110-en lóerővel, gyári fék elől, hátúl dob, kipakolva, csövezve, 2 sport ülés, ide már kapott "sport" futóművet is, a gumik kopott, öreg utcai gumik, lelkesedésből, kicsi pénzből épül Széles vigyor
 
Re: (18519)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!