timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.20. 11:41:54 (18559
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Akkor a honda integra a te autód Széles vigyor elől hátul merevítve, gyári sperr, 1.8 benya, recaro,  2+2 szmély stb... Széles vigyor
Amúgy én nem vennék előre-hátra erősebb kanyarstabot. Csak hátra vennék, az alulkormányzottság csökkentése érdekében Mosolyog  
Re: (18557)
válasz erre 2011.10.20. 11:17:11 (18558
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Oké, csak ne feledd ez is a súly/Le arányról szól!
Trabi utsó hringes napon ment 2:40-es időt úgy, hogy a célegyenesben 130 volt a V max.
Kanyarban bárkit megkerült.... 
Re: (18557)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.20. 11:10:26 (18557
Felhasználói profil
14.77 @ 157
A jó isten mentsen meg tőle Széles vigyor Széles vigyor (nem azért mert rossz, hanem mert nem szeretem)
Dehogy csak pályára, utcai autó lesz, csak komoly futóművet, merevítést meg azért kis teljesítményt is szeretnék bele. toronymerevítő elől fönt lent, hátul fent, Eibach anti roll kit elől hátul, powerflex szilentek mindenhol, 4 motion és koni. teljesítmény olyan 230-240 ló 
Re: (18556)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!