timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.20. 13:00:54 (18567
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Ők nem Totalcarosok, hanem Tunexcom-osok. 1:24.321-et ment úgy, hogy én ültem a jobb 1ben a szerény 100 kilómmal Mosolyog Az autón motorikusan nincs sok módosítás, kb 260 ló.

A skyline 1:22-t ment, de a srác némi hendikeppel indul sajnos. Nem kis teljesítmény tőle, viszont elmondása szerint a sky 450 ló körül van. 
Re: (18564)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.20. 12:53:09 (18564
Felhasználói profil
18.45 @ 115
a gyors kanyarokat leszámítva teljesen más íveken autózunk, legközelebb már nekünk is fent lesz a kocsi elején a kamera, most "csak" belsős van azt megpróbálom minél hamarabb feltölteni, ott látszik hogy magamhoz képest is sokat változtam, de legközelebb meg kéne próbálnom a Te íveidet is.
A mostani időd sem rossz, a kék RS fókusz 1:31-et ment az örök ranglistán is elég jó helyen lennél, 1:25-öt most a Totalcaros fiúk mentek az épített Celica-val a Skyline még náluk is jobb volt 1 kicsivel, a Skylinenál Én később fékezek, de ő gyorsabban kanyarodik és erőből jön ki, legközelebb megnézem alaposabban! 
Re: (18549)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!