timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.25. 14:02:53 (18588
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Pumaaaaa...

Itt milyen motorvezérlő progi mellé írva, amikor egy bowden rángatja az adagolót? Mosolyog

Ha megnézed a melegítést ott látszik,h olyan kb 5500ös fordulat felett nincsen füst vagy jelentéktelen, mert ott már annyi a levegő,h az elképzelhetetlen.... 
Re: (18587)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.25. 13:00:16 (18587
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Aztán rajtban meg mi az a füstoszlop? :-)

Szerintem a külföldiek nem olyan kezdetlegesen nitróznak mint itthon hogy rányomom a shotot aztán majd kialakul és megy egy 50-150-300 as adag fixen....

Nekik gondolom szépen a motorvezérlő progi mellé meg van írva a komplett nitro adagoló tábla is és együtt, pontos értékekre tolják be az anyagot....profin....padon leprogramozva előre...

Talán ezért tartanak előrébb és füstmentesek.... 
Re: (18584)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!