timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.11.01. 22:11:38 (18615
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ha tudsz jobbat szóljál! Sajna Saabhoz nem gyártanak speckó cuccokat,pláne nem féltengelyt..
Eddig nem volt gondom,pedig már 170.000km van az autóban. (90.000km óta van benne a tuning) Ez a második bal féltengelyem,az első időben jelezte hogy gondja van.
Ott eltört a kihajtás,most meg az egész csukló tört ripityára. Egyébként magának a  féltengelynek kutya baja,rohadt masszív darabnak tűnik,lehet azt a  részét megúszom egy új csuklóval.
Mondjuk nem is igazán cserélnék le egy ilyen darabot,ami ennyi mindent kibír és bizonyított! 
Re: (18613)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.11.01. 21:53:50 (18613
De gondolom akkor már nem gyári cucc lesz belerakva!  
Re: (18610)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!