timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.11.02. 20:25:42 (18621
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Pedig az aerok szokták tördelni a féltengelyt gyárilag is.ha ciki ha nem.. 
Re: (18616)
válasz erre 2011.11.01. 23:29:45 (18617
Felhasználói profil
15.24 @ 145
A gyári féltengely is sokat kibír.... Itt inkább az elöregedés volt a ludas... 
Re: (18616)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2011.11.01. 23:04:46 (18616
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Arra gondoltam, hogy egy gyari Saab eltori a gyari feltengelyt, az nagyon ciki a gyarnak.
Az, hogy milyen rugo/gatlo van, asszem ez esetben majdnem mindegy. Bar, ha ultet is, akkor annyira nem is az.   De a lenyeg, hogy ami eltort, az gyari.
 
Re: (18614)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!