timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.11.30. 12:11:23 (18703
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Az elejétől működik kb 90%-on, de ha kb 1000 km-t letolsz vele többnyire normális használat mellett, akkor teljesen szépen felszabályozza a tárcsát. Nekem másfél zöld garnitúra együtt kopott a tárcsával, beraktam a sárgát és úgy nézett ki a tárcsa, mintha az esztergályostól jöttem volna.
A sárgára azt írják, hogy melegítős, ami annyiban merül ki, hogy az utca végi első féktáv ne legyen kicentizve. 3 kicsi fékezés után hűvösebb időben is használható. 30 fokban nem éreztem hogy nagyon kéne melegíteni.  
Re: (18702)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.11.29. 21:47:15 (18702
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Hát nálam pont az van, hogy jellemzőbb a normálatlan használat, hobbi autó lévén, 1600km-t tuti nem megyek el nyektetés nélkül, de akkor ezek szerint nem hatódik meg akkor se ha 200km múlva már kapja az ívet, annyit kibírok Széles vigyor  
Re: (18701)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!