timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.12.21. 19:28:03 (18716
Felhasználói profil
14.77 @ 157
nekem/nekunk a csaladban volt ilyen,es szinten csak 3000 felett kezdett el menni. Sztem csak siman szar adatokat ad meg a gyar, es egyik sem indul meg olyan alacsonyan, speciel a mienket is gyuruzni kellett.... 
Re: (18704)
válasz erre 2011.12.17. 20:27:58 (18706
Felhasználói profil
9.34 @ 242
ugy hivják,hogy gyürü csere. no kompreszio sajnos irhatjátok a chipet ahova akarod nem lesz jó 
Re: (18704)
 ave
válasz erre 2011.12.17. 19:58:20 (18705
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A max toltonyomas megvan mar 2000-nel?

Egyebkent szerintem ha a fojtast veszel ki, annak hatasa nem 2000-nel fog igazan jelentkezni. 
Re: (18704)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2011.12.17. 19:43:15 (18704
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Turbós autókban jártasak segítségére lenne szükségem!

Volvo 850, 2.0 turbo. Hivatalosan 2000-től már nyomatékmax körül kéne lenni, nekem ez inkább 3000 felett jön meg, mondjuk 3500-tól. Hiába írtuk át a chipet, hiába ment a katalizátor kukába, 3500 alatt elég harmatos a teljesítmény. Csere: gyertyák, olaj, összes szűrő, lambdszonda.
Olajat csipeget, pl váltásnál is látszik némi kék pamacs, ha meg elkenem a száját, erősebb a kékes füstölés. Melegen némi szelephang, kerepelés hallatszik a motorból.
Valószínűleg szelepszárszimmeringes, esetleg gyűrűcserés, de ez ennyire lustává teszi kis fordulatokon? Légtömegmérő okozhat ilyet? alapjáratom stabil, hidegen, melegen szépen indul, igaz, 4-5 fordulat kell neki a beröffenéshez.
Eleinte a katalizátorra gyanakodtam, és kiderült hogy a 60-as rendszerben egy 40.es szűkület volt...kat off, így lett +35Le és +45Nm, de maradt az alacsony fordulati lustaság.
Mi okozhat ilyet? 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!