timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.12.19. 08:21:50 (18711
Felhasználói profil
12.87 @ 164
előbb utóbb eljutok emberemhez, akinek van kompressziómérője, de ez majd csak január-febr. Wastegate-et nem néztem, de lehet hogy köze van a lassú nyomásfelépüléshez. 
Re: (18710)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.12.19. 01:39:58 (18710
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Nem fúj kis sehol? Wastegate zárva rendesen? Kompressziót miért nem méred meg, ha gyűrűre gyanakszol?

Szerintem egy ilyen autónak, gyári turbóval már nagyon alacsony fordulaton is lennie kéne nyomásnak bőven. 
Re: (18708)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!