timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.01.09. 12:21:16 (18733
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Nagyon jól mondod, ez nagyon gyerek cipőben jár, sztem még nincsen is az országban aki ezt normálisan megmérte volna, vagy én nem tudok róla, ha jól tudom most mennek rá kísérletezések, de egyenlőre nem tudok eredményekről...

Ha választani kellene a Garrett GT3071R (int WG) és a Turbonetics T04B (ext WG) között egy dieselre (az én 2.5ösöm utcára) akkor ki melyiket mondaná jónak? 
Re: (18732)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.01.09. 11:56:38 (18732
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ennyi. benzineseken nem "cseresznyemag turbó" van...ide elég a kinder nyomás Széles vigyor

Amúgy lenne egy kérdésem hozzád. Csupán kíváncsiságból, mi az optimális AFR dízeleknél? Tudom ez még nagyon gyerekcipőben jár nálatok, de mik a tapasztalatok? Mekkora értéknél van a max. teljesítmény? 
Re: (18731)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!