timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.01.12. 20:47:36 (18763
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Köszi Robi, nem versenyre épülne, csak menjen vhogy egy szép, restaurált élményautó, és viszonylag könnyű, gondoltuk olyan 300 lóval már haldósabb lenne, az alul leírt kis recepttel. igen, a 20vt biztos sokkal jobb, de abba a kocsiba nem korhű, és sok komoly teljesítményt találok a neten a 10VT neve alatt is... 
Re: (18762)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.01.12. 20:43:00 (18762
Felhasználói profil
10.06 @ 229
Helló !

Farkas Isti csinált nemrég egy ilyet, a 10V sok konstrukciós hátrányát nem lehet kiküszöbölni, de sokon lehet javítani. Erőre nem tudom, mit lehetett kihozni belőle.

Robi 
Re: (18761)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!