timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.02.12. 14:04:53 (18800
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Kopott a moci, nagy a kartergáz, szellőztesd meg rendesen, bele kell vezetni egy olajlecsapatóba aztán vissza a karterba, összes húzott 5 hengeres audin van ilyen cucc, nagy töltőnyomásnál még a frissen összerakottak is nyomják fel az olajat. 
Re: (18797)
 ave
válasz erre 2012.02.12. 13:05:14 (18799
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En tovabbra sem ertem, hogy a gyarinal nagyobb nyomatekot miert varod a gyari maxhoz tartozo fordulatszamon?   Mosolyog  
Re: (18797)
válasz erre 2012.02.12. 11:31:53 (18798
Felhasználói profil
14.77 @ 157
nekunk is volt ilyen, sztem mar mondtam, ez a motor ott indul meg.alatta nem fog tudni kezdeni sajnos semmit,ezt el kell fogadni,nem talalkoztam meg olyannal ami 3000 alatt ment volt gyari adat ide v oda... 
Re: (18797)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2012.02.11. 20:39:22 (18797
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Volvo 850 2.0 T5 kombi:
Elkészült az erősen kopott motor regenerálása. Kapott egy kevesett futott turbót, 13G helyett 13T-t
Az első 30km-en megette a bosch gyertyákat, a mezei 1000ft-os NGK-t viszont szereti.
Jártam vele padon: 270Le@6000, max358Nm, 3400-6200 300Nm felett. (35Le és 30Nm növekmény)
Ami viszont kellemetlen, hogy továbbra is felül indul meg kb 3000től, holott ez már tényleg gyári konfig-szerű. Wastegate?
Másik, hogy az olajbetöltő környékén a hengerfejen itt ott (pl csavar mentén) tolja ki az olajat. Van egy ujjnyi méretű talán szuszogó furat a 3. és 4. gyertyapipa között, ott lassan de biztosan jön fel az olaj, pedig nem is vagyok dzsoki jújing:-) Ha nem itatgatom fel 10km-enként, befolyik a 3. 4. gyertyákhoz. Félsiker. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!