timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.03.04. 13:30:48 (18830
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Nekem 2008 óta csak castrol 5W40 van a yarisba és hibátlan.
Az eredetivel nincs gond, csak ahogy már mondták, sok belőle a kamu.
Én hordóból kapom, ha jól tudom, akkor csak a kis kiszereléseket hamisítják. 
Re: (18828)
válasz erre 2012.03.04. 13:28:04 (18829
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Én igen sokat olvastam az olajokról, hogy mit hogy kell és mi jó a motornak...  10W 60at szerintem teljesen felesleges ide magyarországra a hondába.. de az az én véleményem..  5w 40 abba is bőven elég... csak jó minőségű  legyen!  
Az optimális olajválasztás nagyon fontos.. mivel nem mindegy...hogy egy adott  olajhőhöz, milyen olajnyomás tartozik..
azt viszont olvastam, hogy pl a ferrari, amikor az utcai wágent tezsteli afrikába..10-60at használ... de pl norvégiába 5w 40et...
a long life meg az ilyen butaságoknak semmi értelme... 30ezres periódus megintcsak röhej... bár a fene tudja.. ugye a lényeg, hog yminnél hamarabb elérje a motor az optimális hőfokot, ami 90fokos víz és 90fokos olaj.. és itt is tartsa... itt szinte a motornak nincsen kopása ha megfelelő az olaj.. minidg a hidegindításnál és a nem megfelelő használat miatt kopik a motor.. és az  olaj is amiatt használódik..  én abban hiszek, hoyg 10.000ként ledobni... rengeteg félét használtam már... és nekem a q8 excel és az aral tronick pd olaja jött be legjobban... de ez is az én motorom... én téleg 5 30al járok azt csipegeti a motult is... 8100x clean plus 10.000alatt megevett kb 5 6 decit...  télen..az aral tronicból 10.000alatt nem fogy... de ez is használat függő... mindig meg szoktam nézni.. főleg egy nagytempós autópálya után, vagy ha nagyon nyüstölve van...
egyébként az injektoroknál is lehet gond.. legalábbis dezsőbe úgy van.. ha nem jó egyik elem... vagy porlasztó...az elviszi a többit is... nem egyenletes lesz a befecskendezés...és ahol nem jó ott pl kevésbé terheli a csapágyazást..ahol jó... ott meg erősebben...és ebből adódik egy kiegyensúlyozatlanság..és emiatt is lehet..  dízelnél legalábbis... vagy kell bele ACL RACE... és az meg extra erős! Széles vigyor NAh jó kis litániát írtam e! Hátha tudtam írni valami gondolatébresztőt ami végül a probléma okára vezet titeket! 
Re: (18828)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.03.04. 12:56:31 (18828
Felhasználói profil
13.40 @ 166
az erős lenne ha az olajtól lenne neki csapágyas.
azóta megkérdeztem castrol 5w40 volt benne és úgy rémlik amikor megvette a kocsit is azt vett bele.

én a hondába castrol 10w60-at használok. az is szar olaj lenne??? Hö?  
Re: (18827)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!