timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.03.05. 18:15:17 (18841
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát ezt meg nem mondom neked,de nem kizárt,hogy Glyco.Amúgy meg nemigen találkozni "szar" csapággyal.

Hidd el,ott nem volt elég olaj,a kérdes az,miért. 
Re: (18840)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.03.05. 18:05:14 (18840
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Ma felhívtuk őket,azt mondta az ürge:"Persze semmi probléma vigyük el neki a főtengelyt és leellenőrzi,hogy esetleg ők hibáztak-e"Erre a szerelőm megkérdezte,hogy mi lesz a munkadíjjal ,meg a sok járulékos alkatrész cseréjével.Azt mondta csak akkor derül ki minden ha már ott a főtengely és tud véleményt mondani.Kiszedtem a 4-es hajtókar csapágyat megnézni,hogy milyen van benn,mert nekem elmondása szerint gyárit raktak be.Erre az van írva,hogy Sputter,kicsit nyomoztam és kiderült ,hogy ez a Glyco márkának valamilyen változata.Ha valaki tudja kérem írja meg,hogy a 1.8T-ben mi a gyári csapágy márkája?Köszi. 
Re: (18839)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!