timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.03.05. 19:17:35 (18844
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Igazából a motort kiszerelni és a főtengelyt felküldeni(vagy az egész blokkot) jelenleg az utolsó gondolatom.Valahogy abban bízom,hogy talán a csapágyat rakták bele rosszul vagy fordítva vagy tényleg olajnyomás gond van vagy én hibáztam valamit a járatás alatt,nem tudom,de én nagyon nehezen bírtam azt,hogy dec. 2-ától február közepéig nem volt autóm,ráadásul baráti áron is 480.000Ft-ba került.Össze lesz rakva egy új szett csapággyal,meg lesz mérve minden(olajnyomás,turbónyomás,kompresszió,stb.)Elmegyek valakihez akinek van műszere és megnézzük a komputert is. 
Re: (18843)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.03.05. 19:01:19 (18843
Felhasználói profil
18.20 @ 120
ha tényleg nem húzott a verda (de ha még csippelve is van) a gyárinak bőven kéne bírnia...belerakhatod az ACL-t....csak nehogy úgy járj, hogy azt is kinyírja a meg nem oldott hiba és többszörösébe került a csapágy bele...ez csak egy tipp... Kacsint  
Re: (18842)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!